Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що всі товари сертифіковані та забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • Правильно і без помарок та виправлень заповнений гарантійний талон, у якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та печатка торгуючої організації;
  • Документ, підтверджуючий покупку (товарна накладна);
  • Повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування
не виконується, якщо:

  • Загублений або не заповнений гарантійний талон;
  • Виріб має сліди механічного пошкодження або розкриття;
  • Були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
  • Використовувалися неоригінальні комплектуючі;
  • Порушені заводські пломби;
  • Проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру.

Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти у документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.

Правила повернення бракованого товару.

  1. При виявленні дефекту необхідно надати нам фото або відеозйомку з видимими ознаками браку, а також повний опис бракованого товару: коли отримано товар, за яких умов виник або був виявлений дефект, як виражається, чи є видимі механічні пошкодження.

 

Описи на кшталт: «не працює», «перестав працювати», «щось зламалося» і такі короткі претензії не будуть оброблені по гарантії.

 

Приклади правильного опису браку: "Товар був отриманий 24.11.2017, через 1 місяць перестав заряджатися - горить індикатор заряду, але акумулятор не заряджається, зовнішніх механічних пошкоджень немає", "Товар був отриманий 24.11.2017, після 3 використань кнопка перемикання режимів зламалася - режими не перемикаються. Видимих механічних пошкоджень немає» тощо.

 

  1. Відвантаження бракованого товару здійснюється виключно в чистому вигляді. Візуально брудний товар не приймається до обробки і відправляється відправнику за його рахунок.

 

  1. Витрати на експедирування дефектів, виявлені протягом 14 календарних днів з дати продажу або відправки нами замовлення, покриваються за наш рахунок. При виявленні дефекту в термін більше 14 календарних днів після продажу або відправки товару витрати по його відвантаженню несе клієнт. Вартість доставки включає в себе вартість доставки дефекту до нас і відправки заміни.

 

  1. Перед відправкою бракованого товару домовтеся з менеджером про повну комплектацію повернень. Не завжди потрібно відправляти продукт в заводській упаковці і з усіма аксесуарами. Іноді потрібна лише бракована частина яка може бути замінена.

 

  1. При відправці дефекту відправник зобов'язаний якісно упакувати товар, щоб він не був пошкоджений при транспортуванні. Використовуйте якісні матеріали для упаковки товару. Механічні пошкодження, що виникли при транспортуванні, можуть виключити можливість гарантійного ремонту або заміни.

 

  1. Після відправки бракованого товару на нашу адресу необхідно повідомити менеджеру номер ТТН.

 

  1. Рішення про ремонт, заміну повністю або частково приймається сервісним інженером протягом 2 - 10 робочих днів з моменту надходження бракованого виробу в транспортну компанію. У деяких випадках може знадобитися більше часу на діагностику (наприклад, якщо потрібна тривала зарядка і розрядка акумулятора).